Tuesday, September 2, 2008

Minu suve vaheaeg

Oma suvevaheaja veetsin ma põhiliselt oma maakodus Tõstamaal. Seal aitasin vanemaid aiatöödel ja kui oli ilus ilm siis läksime kaatriga sõitma. Palju sai käia koos perega ka rannas ujumas. Tihti veetsime aega koos õega batuudil hüpates. Mõnel nädalavahetusel külastasime Pärnu linna, jalutasime promenaadil ja jõudsime käia Tervise paradiisis ujumas.
Üks meeldejäävaim külastusretk oli Kohtla-Nõmmel asuv põlevkivikaevandus. Eskursioon tomus maa-alustes käikutes seetõttu pidime panema selga soojad riided ja ohutuse mõttes ka kiivrid. Meile näidati masinaid ja tööristu mida kasuti põlevkivi kaevandamisel. Saime sõita rongiga, mis trantsportis kaevureid erinevatesse tööpaikadesse. Eskursiooni lõppedes oli meil võimalus einestada maa-all kohas kus sõid ka kaevurid.
Augustis oli meil üks nädalane puhkusereis Corfu saarele, mis asub Kreeka mandri külje all. Erinevalt Eesti ilmale olid seal väga päikese paistelised ilmad. Kohati ulatus temperatuur 40 kraadini ja merevesi oli 26 ringis. Sai käidud ujumas nii baseinis kui ka soolases merevees. Ühel päeval käisime saare ekskursioonil bussiga, mis läbis saare kõige huvitavamaid paiku. Meil oli väga osav kohalik bussijuht kes tuli toime kitsastel mägiteedel sõitmisega. Ekskurisoon kestis kogu päeva aga ma jäin rahule.
Järgmisel päeval külastasime Corfu suurimat veeparki Aqvaland. Kuna seal oli väga palju huvitavaid basseine ja veetorusid
möödus aeg väga kiiresti. Ja hotelli jõudes olime väga väsinud aga õnnelikud. Viimastel päevadel nautisime hotelli mõnusid. Jäin reisiga rahule ja soovi kindlasti sinna tagasi minna.
Ja viimased paar nädalat, mis olid jäänud koolini, tegelesime koolitarvete soetamisega.

arles said...

väga põnev jutt on sul

Kalev Gustavi ajaveeb said...
This comment has been removed by the author.

Tere
Paar kirja viga oli. Lõpp oleks võinud parem olla.

sandra liisi ajaveeb said...

Sul oli lahe suvi :D

Inga ajaveeb said...

Sisu on väga hea, aga komad sidesõnade ees millegipärast puuduvad.

Thp, GAG said...

Põnev jutt sul, koht nägi pildilt ka äge välja.

Matiias^^ said...

tore! põnev jutt :)

raul said...

Tahaks ka Corfu saarele minna!